8.4.11

Bahar havası...

Güneş yüzüme vuruyor. Bütün benliğimi gözler önüne sererken, korkayım mı yoksa rahatlayayım mı bilemiyorum...
Çimlere oturuyorum. Güven duygusu arayışı içinde sırtımı bir ağaca yaslıyorum. Arkama yaslandığımda günlerdir dönen başım duruluyor, kendi dengemi buluyorum.
Doğayla bütün olmamı sağlayan rüzgâr burnumdan izinsizce giriyor bedenime, ciğerlerimde gezip, bahar havasıyla dolduruyor küçük bedenimi.
Saçlarım bahar kokuyor. Kendimi yenilenmiş hissediyorum. Doğa bana yardım ediyorken, korkusuz ve güçlü hissediyorum kendimi.
Oh, bahar iyi ki geldin!

3 yorum:

  1. Hakikaten ilkbaharın var bir tılsımı (:

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. doğaya kendini verdiğinde , kendini de bulabilirsin rahatlıkla...

    YanıtlaSil
  3. organize sanayi bölgesine bahar zor geliyor ama geliyor...ben de güneş enerjisiyle çalıştığım için şarj oluyorum ve depresif halimden kurtulabiliyorum...

    YanıtlaSil