17.12.10

Elma dersem çık...

Her gün müzik, resim, dans vb. yeteneklerle dünyaya gelen yüzlerce belki binlerce çocuk var. Evet, yeteneğin doğuştan olduğunu düşünüyorum ben. Herkeste bir şeyler olduğunu da düşünüyorum, bir cevher. eee iyi güzelde benimki nerde ya ?! Muhteşem sesli insanların şarkılarını dinleyerek, ya da gazeteden, filmlerden başarı hikâyeleri okuyarak geçiriyorum günümü. Ya da mesela bugün resim dersim vardı. İki kalem hareketiyle dünyaları yaratan insanlar var çevremde. Benim yeteneğim cevherim nerde peki? Bende istiyorum ben şarkı söylerken insanların nefesinin kesilmesini, bir müzik aleti çalarken susup herkesin beni dinlemesini, çizdiğim resimlerin milyarder insanların duvarlarında asılı olmasını... Daha ne kadar beklemem gerekiyor acaba diye düşünmekteyim.

20 yaşındayım asıl şimdi hayatımın tadını çıkarmam lazım, üzerinde uzmanlaşmam gereken bir özelliğimin ortaya çıkmış olması lazım. Benden küçük insanların başarılarını gördükçe daha da bir kötü oluyorum, ben geç mi kaldım diye. Ama beklemekten sıkıldım artık. Zaten ayağıma gelmez fırsat biliyorum, benim çabalamam lazım. Kendi kendime yetenek, şans, ya da o tarz bir şey yaratmam lazım. Yine de yeteneğim sana sesleniyorum: elma dersem çık, armut dersem çıkma. Elma...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder