31.12.10

Mutlu "yeni"ler...


Yeni olan her şey güzeldir. Aldığım yeni bir ayakkabıyı ya da kıyafeti ilk giydiğimde daha bir farklı hissederim kendimi nedense. Neşeli olurum. Neşeli olduğumda etrafı da neşelendiririm. Güzeldir yeni olan. Her zaman çekicidir. Ama “yeni”lerin içinden en sevdiğini seç deseler, o zaman yeni yılı seçerim. Aslında düşündüğümüzde sadece büyük kutlamalarla, eğlencelerle yaptığımız basit bir takvim değişikliği. Ama bu kadar heyecanla, önemle kutlanmasının sebebi dünyada benim gibi düşünen insanların çok daha fazla olması. Yeni yıl, yeni başlangıç, yeni şanslar, yeni seçenekler. Kısacası her şey için yeni bir sayfa. Hiçbir şeyin bir gün önceden farkı yok aslında. Yine aynı sen, yine aynı hayat şekli. Önemli olan bakış açısı ama.

Yeni yıla girerken hep aynı şeyleri düşünürüm. Kendime ya da başkalarına karşı yaptığım yanlışları telafi etmenin zamanı, istediğim şeylere, hedeflerime bir adım daha yaklaşmanın zamanı, hiç tanımadığım, yardıma ihtiyacı olan insanlara yardım etmenin zamanı, yeni insanlarla tanışmanın, var olan bağların güçlendirilmesinin zamanı artık. Bu konuda bana katılan da vardır, katılmayan da tabi ki. Ama hepimizin ortak yanı yeni yılın umutlarla dolu olması, planlarla dolu olması.

Yeni yılımı giydim ben üstüme, neşem yerinde. Herkesin “yeni”si kutlu olsun. ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder